onsdag 20 februari 2008


Har varit dålig på att blogga på sistone men nu har jag ju mer att skriva, el hur? JAg har ju lov så, så himla skönt! Har varit hos Linus den största delen och han kommer nu igen på fredag. Då ska vi åka till Sofia och Johan och se hur fint dom har det. Sen ska vi åka till mamma, Linus gillar ju henne o Jonas, kan det bli mysigare?

Men idag så har jag o Anna varit o "slapptränat" på friskis, orka inte träna så mkt idag, så jevla trött. Får kanske mer krafter om man sover lite, va ju nån jevel som skicka sms imorse kl 08.15, vem fean e vaken då på ett lov?!
Ähh kanske inte har så mkt o berätta eller så orkar jag bara inte skriva, man har lite bättre saker o göra på lovet, eller hur? ^^

2 kommentarer:

Unknown sa...

hahah du är ju sämre än mig på att uppdatera:P

moa sa...

rebecka, hör av dig! miss you girl! :) btw ligger du efter i uppdatering ^^